Sunday, April 10, 2011

ehemm...daku berminat pada yang 30++

i dunno y, so dun ask y...
seriously i dunno y...
but.

aku suka kat n berminat n tertarik pada lelaki berumur 30 dan keatas.
sebagai contoh.
sewaktu sedang chatting di dalam ym.
saya-"umo brape ni?"
dia-"dah tua.."
-dipendekkan cerita-
dia dah 30++, n aku rasa sangat laa berminat nak kenal lagii..hoho
tapi mungkin dia tak minat aku, so dia pun tak layan.
sebab umo aku kot, 22...atau sebab-sebab lain.

berbalik pada cerita asal. aku tertarik pada yang berumur 30++ dan single. hehe. boleh ker? ada ker yang nak aku? bagi aku, yang lebih penting dia suka kat aku. =)

6 comments:

  1. shin nk masuk 33 tahun.. and single.. ngee~

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak ngorat shin boleh?

    ReplyDelete
  3. menarik..setiap owg ader taste masing..for me as long can get along :)......

    ReplyDelete
  4. hehe thank u ahmad. couldnt agree more. i believe it is easier to get along with someone older.

    ReplyDelete
  5. emmm citarasa yang sangat menarik... pada yang ah berusia.. mereka lebih pentingkan kesetiaan kot.. kerana payah dah nak cari market bila usia dah meningkat nie dik

    ReplyDelete
  6. hehe..takde laa menarik sangat..btw thanks sbb follow

    ReplyDelete